درباره ما

نوین ترمو تاسیسات آذران

مهندسی، اجرا، تأمین کالا، مصالح و تجهیزات

شرکت نوین ترمو تأسیسات آذران از سال 1386 با هدف تأمین تجهیزات و کالاهای تأسیساتی فعالیت خود را آغاز کرد و در اولین گام با واردات برند اختصاصی خود در حوزه انواع عایق الاستومری خدمات خود را ارائه داد و از وارد کنندگان و تأمین کنندگان عمده این صنعت در بازار کشور لقب گرفت.

با توسعه هرچه بیشتر دامنه فعالیت های شرکت، در واردات انواع پمپ های بتن و واردات تجهیزات برقی ، مکانیکی و ابزار دقیق ، از برندهای معتبر دنیا، برای پروژه های مختلف نیز در رسته کاری این شرکت قرار گرفت و نوین ترمو یکی از تأمین کنندگان انواع تجهیزات نظیر انواع الکتروموتور ها ، گیربکس ها ، ولو های صنعتی ، تجهیزات ابزار دقیق و اندازه گیری انواع فلومتر ، لول سنج ها ، عملگرهای برقی و پنوماتیک و … برای صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، مس و فولاد، داروسازی و کاغذسازی گردید.

امروزه فعالیت های این شرکت در سه دپارتمان بازرگانی، ساختمان-تاسیسات و دپارتمان تجهیزات برنامه ریزی و ارائه می گردد. این شرکت در حوزه بازرگانی بین الملل تمامی خدمات مورد نیاز تجار و واردکنندگان در پروسه واردات را به صورت خدماتی و یا حتی سرمایه گذاری و مشارکت ارائه می دهد. همچنین دپارتمان ساختمان و تأسیسات این شرکت با عهده دار بودن نمایندگی رسمی برندهای معتبر داخلی نظیر شیمی ساخمان آبادگران، جهان تهویه اعتماد، آریافلکس، ارائه کننده محصولات متنوع شیمیایی ساختمان و تأسیسات در پروژه های ساختمانی است. دپارتمان تجهیزات این شرکت نیز با هدف تأمین انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس صنعتی، انواع شیرآلات صنعتی، تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق برای پروژه های بزرگ کشور که امروز به لحاظ شرایط تحریم با مشکلات تأمین مواجه هستند راه اندازی گردیده و امروز در وندور لیست صنایع معتبر کشور حضور دارد و در خدمات تأمین مطابق شاخصه های فنی و مالی مورد نیاز پروژه ها را ارائه می دهد. تأمین تخصص ماست…

ت

نوین ترموتاسیسات آذران
enemad-logo